مجموعه قطعات Bony

Bony در لغت به معنای استخوان‌دار، محکم و بنیه‌دار می باشد. این صفت در سیستم طراحی این مدل کاملاً نمایان است. یکی از برترین طراحی‌های انجام شده گروه تیس برای محصولات سری ۲۰۱۵ نیما چوب در سری ساخت Bony می باشد.

طراحی این مدل و سری ساخت آن به گونه‌ای است که در تمامی گروه سنی دارای تعریف کد بوده و قطعات این سری ساخت با در نظر گرفتن این سیاست که یک سازه با تغییرات اندک، پس از گذرندان یک گروه سنی، قابلیت تبدیل به وسیله کاربردی دیگری را برای کاربر مهیا سازد.

یکی از امتیازات این سری ساخت در مدل نوزاد نوجوان آن می باشد که قابلیت استفاده از گروه سنی نوزادی تا ۱۴ سال را خواهد داشت. در ساخت قطعات علاوه بر استفاده از مواد اولیه و یراق آلات مرغوب، تغییرات اساسی در سیستم آنالیز سازه‌ی قطعات انجام شده .

در طراحی قطعات سری Bony به یک قابلیت و یک کارایی نگاه نشده و با قرار دادن سیستم طراحی چند چیدمانی (Multi Set Design) در این سری، کلیه کد های این مجموعه چه در گروه سنی کودک و چه در گروه سنی نوجوان با یکدیگر هماهنگ می باشد.

با در نظر گرفتن موارد عنوان شده و استفاده حداکثری از فضای داخلی قطعات در کنار طراحی هماهنگ و تنوع رنگ بالا، محصولی ریشه دار و با بنیه به نام Bony توسط گروه طراحی تیس خلق شده و در مجموعه نیما چوب به مرحله تولید و عرضه رسیده است.

نوزاد-نوجوان (Bony NJ - Bony NJ ECO)

نحوه تبدیل شدن نوزادی به نوجوان مدل Bony NJ و چدیدمان‌های مختلف در حالت نوجوانی


نحوه استفاده از مدل نوزادی Bony Compact در زمان استفاده‌ی دوره‌ی نوجوانی

نحوه تبدیل شدن تخت گهوراه مدل Bony به میز تحریر در زمان استفاده‌ی دوره‌ی نوجوانی

نحوه جدا شدن حفاظ‌های تخت نوزادی مدل Bony